• Història de l'HCSJ

    Va ser durant l’any 1948 quan la Penya del Silenci va començar a practicar l’Hoquei a la pista del Roure de L’Ateneu de Sant Just amb un disc enlloc d’una pilota ...

    1965 Equip Juvenil HC Sant Just a Pamplona.

  • Els Valors de l'HCSJ

    Esportivitat, Continuïtat i Honestedat són els pilars de tota la nostra actuació des de l'Hoquei Club Sant Just.

    Consulta el Dossier del Club.

  • L'Esport al HCSJ

    Amb el nostre projecte volem despertar en els jugadors l’esperit esportiu amb l’objectiu principal de desenvolupar les seves qualitats físiques en benefici de la seva salut tant física com psíquica, fomentant el treball en equip, la competitivitat sana i l’esforç de superació.

  • Patrocinadors

    Els patrocinadors són totes aquelles empreses que han cregut en el nostre projecte i que han recolzat econòmicament les activitats del nostre Club.

    Gràcies a tots per creure en el nostre projecte!.

  • Escola de Tecnificació Específica per a Porters

    L'Hoquei Club Sant Just organitza un any més, sota la direcció d'en Paco González i al llarg de tota la temporada, un clínic de Tecnificació Específica per a Porters d'Hoquei.

    Per a més informació aquí.

Resultats Jornada 32

 
Sèn H.C. PIERA Matrinox - - H.C. SANT JUST CAMBRILS C.H. - - H.C. SANT JUST Ale B
Jún F.C. MARTINENC A - - H.C. SANT JUST H.C. SANT JUST  - - H.C. CORBERA Ben B
          E. MARISTES ST JOAN     H.C. SANT JUST  
Imprimeix

Entrenament amb el FCB

El passat dimarts dia 3 varem tenir una visita de luxe a les nostres instal·lacions del Complex La Bonaigua i aquesta no va ser altra que la visita del primer equip d’Hoquei del F.C.Barcelona.

El FCB tenia un partit important d’OK lliga contra el Calafell i per preparar-lo , ja que aquest equip jugar amb una pista de “Terrazo” igual que la nostre, és va decidir fer un partit d'entrenament entre el FCB i els nostres jugadors dels equips Júnior i Juvenil.

El FCB tenia un partit important d’OK lliga contra el Calafell i per preparar-lo , ja que aquest equip jugar amb una pista de “Terrazo” igual que la nostre, és va decidir fer un partit d'entrenament entre el FCB i els nostres jugadors dels equips Júnior i Juvenil.

Per part de l´HCSJ van participar els Júniors Xavi García, Edgar Fandos i Arnau Amadó i els Juvenils Alberto i Oscar Gallego, Pere Solé, Pau Vilà, Alex Orihuela i Alberto Garolera.

El resultat de l’entrament va ser molt satisfactori tant per l’equip del FCB per entrar en contacte amb un tipus de pista que no estan habituats com per part del HCSJ com us podeu imaginar!!!, ja que els nostres jugadors varem poder gaudir de jugar contra els seus ídols de tu a tu i això no hi ha molt jugadors que ho puguin explicar, també van poder comprovar el que s’ha de treballar per poder assolir un gran nivell d’Hoquei.

El partit en la seva primera part va està format per l’equip titular del FCB i un combinat de l´HCSJ de Júniors i Juvenils amb un porter d’excepció com és en Sergi Fernández del FCB i la segona part la porteria del FCB la va defensar el nostre porter juvenil l’Alberto Gallego.

Va ser tot un espectacle poder gaudir del joc del primer equip del FCB i com els nostres jugadors es van trobar davant d’ells. Podeu veure un recull fotogràfic en el aquest enllaç.

Estatuts

En aquest link podràs descarregar-te els Estatuts Vigents (en format pdf) de l'Hoquei Club Sant Just.

Dossier

En aquest link podràs descarregar-te el Dossier del Club (en format pdf) on trobaràs tota la informació relativa a l'Hoquei Club Sant Just.

Reglament

En aquest link podràs descarregar-te el Reglament d'Hoquei (en format pdf) de Setembre del 2010.

Contactar

 La Bonaigua
Passeig de la Muntanya, 27
08960 - Sant Just Desvern
Sala Entitats 17:30 a 20:30
(Dil a Div) Tel. 931 166 177